Login: Hasło:
 Pomoc
  • 147 235 godzin monitorowania zmian
wróć do listy [7 z 4553]

Dziś mija termin zmiany wpisu w ewidencji szkół niepublicznych

Do 10 sierpnia 2017 r. wójt (burmistrz, prezydent miasta) musi zarejestrować w ewidencji szkół niepublicznych 8-letnie szkoły podstawowe niepubliczne o uprawnieniach szkoły publicznej, które dotychczas były 6-klasowe.

Zobacz porady dotyczące oświaty>>>

Zmiany w ewidencji można dokonać pod warunkiem, że podmiot prowadzący taką placówkę złożył w gminie, w której wcześniej dokonany został wpis do ewidencji,  w terminie do 30 czerwca 2017 r. (ewentualnie nie później niż do 31 lipca 2017 r.) dokumenty dotyczące szkoły 8-klasowej, w tym statut dostosowany do przepisów ustawy Prawo oświatowe.

Podobnych zmian należy dokonać w przypadku przekształceń niepublicznych gimnazjów.

Redakcja INFORLEX.PL

RODO. Ochrona danych osobowych. Przewodnik po zmianach

Publikacja pozwoli zapoznać się oraz jak najszybciej wdrożyć nową regulację w swojej działalności. Zmiany przepisów zostały przedstawione w unikalnej, tabelarycznej formule. Publikacja zawiera: tabelaryczne zestawienie, wyjaśnienia i komentarze ekspertów.

Kup już za: 99.00 zł

www.inforlex.pl  |  Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2017 INFOR PL S.A.

do góry
do góry
Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00